Social media

Social media

.

Social media marketing to w ostatnich latach jeden z podstawowych elementów strategii marketingowych i kanałów dotarcia do klientów. Dzięki działaniom w serwisach społecznościowych, nie tylko zdobywamy uwagę, ale również możemy docierać do bardzo sprecyzowanej grupy odbiorców i dopasowywać konkretny komunikat marketingowy.
Media społecznościowe stwarzają duże możliwości komunikacyjne, m.in. nawiązywanie bezpośredniego kontaktu z odbiorcami, co wiąże się jednocześnie z pozyskiwaniem nowych klientów oraz umacnianiem świadomości marki.

Social media marketing, nieodłącznie wiąże się z doskonale wszystkim znanym, marketingiem wirusowym. Treści zamieszczane w internecie, rozprzestrzeniają się w bardzo szybkim tempie, co w przypadku pozytywnych komunikatów jest pozytywnym zjawiskiem. Niestety, to samo tempo dotyczy także negatywnych treści, a proces „zahamowania” bywa skomplikowany.

Strategia marketingowa realizowana w mediach społecznościowych może otwierać firmom drzwi na nowych i stałych klientów oraz wzmacniać pozycję marki na rynku. Aby tak było, konieczne jest prowadzenie przemyślanych i spójnych kampanii i działań, najlepiej za pomocą wszystkich możliwych (ale dobrze dobranych) narzędzi social media.
Głównymi narzędziami social media marketing są:
– portale: Facebook, Twitter, Pinterest, Instagram – krótkie treści, grafiki, zdjęcia, prowadzenie całych kampanii reklamowych/promujących/edukacyjnych, działania z zakresu content marketingu
– blogi: artykuły, informacje, zdjęcia, działania z zakresu content marketingu
– kanał video: YouTube – filmy promocyjne, edukacyjne, promujące, virale

Jeżeli chcesz aby Twoja marka zaczęła istnieć w sieci oraz w umysłach klientów, skontaktuj się z nami, by jak najszybciej stworzyć strategię działań w internecie i cieszyć się rozwojem Twojej działalności.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI