Storytelling

Storytelling

.

Storytelling to nic innego, jak opowiadanie historii. W czasach przesytu prostymi i powtarzalnymi reklamami, przedstawienie angażującej opowieści o produktach i markach, może okazać się kluczem do sukcesu firmy.

Chińskie przysłowie mówi, że jeden obraz jest wart więcej niż tysiąc słów, i świetnie wpisuje się ono w świat reklamy.
Dlaczego?
Opowieści przemawiają obrazami do wyobraźni i emocji słuchacza, odwołując się do ich marzeń i potrzeb, a dzięki temu zostają na długo w jego pamięci. Dobrze zaplanowana historia, w której przedstawiamy produkt czy markę, przywiązuje potencjalnego klienta i sprawia że czeka on na kontynuację historii. Większością działań marketingowych chcemy skłonić odbiorcę do działania, najczęściej zakupu lub skorzystania z usługi i storytelling staje się jednym z podstawowych narzędzi do uzyskania celu.

Tworząc strategię content marketingu, nie można zapomnieć o precyzyjnie zaplanowanym storytellingu – dlatego zachęcamy do kontaktu z naszą Agencją!

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI